АВТОМАЙСТЕРНЯ RENAULT ГоловнаРеєстраціяВхід Четверг
26.04.2018
13:01
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії
АВТОНОВИНИ [343]
АВТОПРИГОДИ [81]
АВТОЗАПЧАСТИНИ - БРЕНД [11]
АВТО ЗАКОНОДАВСТВО [105]
АВТОПРИКОЛИ І ГУМОР [21]
АВТОІСТОРІЯ [7]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




  
Головна » 2018 » Январь » 25 » ФРАНЦУЗЬКИЙ АМЕРИКАНЕЦЬ — JEEP CHEROKEE
ФРАНЦУЗЬКИЙ АМЕРИКАНЕЦЬ — JEEP CHEROKEE

Всім напевно знайомий Jeep Cherokee. Сьогодні мова піде про Cherokee XJ, який є найпоширенішим в країнах СНД. Виробництво машини почалося в 1984 році компанією AMC, а розроблявся він фірмою Renault. Машина отримала несучий кузов frame-in-body.

Вона представляла собою спарені лонжерони рами, зварені з панелями підлоги кузова. Подібна конструкція дала можливість зменшити центр ваги і масу, і машина була динамічною і легкою. Але при подальшому використанні з'ясувалося, що кузов на скручування недостатньо міцний і тому дуже швидко з'являється корозія, тому при модернізації значно посилили жорсткість кузова. Модель 1997 року стала масивнішою і важчою, але її міцність і корозійна стійка стала кращою.

Машина випускалася як в чотирьох, так і в дводверном варіанті. У обох машин однакова колісна база.

Спочатку на автомобіль ставили такі мотори: 105-сильний 4-циліндровий 2,5-літровий AMC-150, 6-циліндровий 115-сильний GM-173, об'ємом 2,8 літра, турбодизель Renault J8S з 4 циліндрами і 85 кінськими силами.

У парі з моторами працювали КПП Warner T-5 і Warner T-4 або АКПП Chrysler 904 і роздатки New Process 229 Full Time або New Process 207 Part Time.

Мости автомобілю дісталися Jeep CJ - попередника Jeep Wrangler. А підвіска була змінена. Задня підвіска залишилася ресорною, а балка переднього нерозрізного моста була підвішена на пружинах на чотирьох поздовжніх важелях. Це добре позначилося на комфорті і керованості.

У 1987 році компанія AMC, разом з Jeep, була продана компанії Крайслер. Почався час змін. На машину почали ставити 6-циліндрові 4-літрові АМС-242, потужність яких 177 кінських сил, які працювали в парі з новими КПП Peugeot BA 10/5.

Через два роки в конструкцію машини були введені деякі зміни. З'явилися антипробуксовочна система, 76-літровий бак. У стандартній комплектації став доступний гідропідсилювач керма.

В кінці 1991 року на Черокі стали встановлювати комп'ютер для управління мотором і модернізували мотор АМС-242.

В 1993 році виробництво деяких версій Черокі було налагоджено в Китаї. А найбільш суттєві зміни почалися в 1997 році. Конструктори провели рестайлінг інтер'єру і кузова, задня відкидна дверка стала металевою, а не пластиковою, а для зниження відмов у роботі проводки вона стала виконуватися multi-plex джгутами.

Jeep Cherokee XJ продовжували випускати до 2001 року, і на конвеєрі його змінив інший автомобіль - Jeep Liberty.

 


Категория: АВТОІСТОРІЯ | Просмотров: 98 | Добавил: EndryX | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar
Увійти
Пошук
Календар
«  Январь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів новин
Друзі та партнери
Кинологічний INFO-портал





Все для 
мойки=  





Copyright MyCorp © 2018