АВТОМАЙСТЕРНЯ RENAULT ГоловнаРеєстраціяВхід Пятница
29.03.2024
06:55
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії
АВТОНОВИНИ [347]
АВТОПРИГОДИ [81]
АВТОЗАПЧАСТИНИ - БРЕНД [11]
АВТО ЗАКОНОДАВСТВО [105]
АВТОПРИКОЛИ І ГУМОР [21]
АВТОІСТОРІЯ [7]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




  
Головна » 2016 » Декабрь » 7 » Renault Megane проти Сitroen C4: ох уже ці казки!
Renault Megane проти Сitroen C4: ох уже ці казки!

До сих пір в колах автолюбителів гуляють жарти щодо сумнівної надійності і комфорту «французів». Однак статистика продажів нових машин В- і С-класу останніх років говорить про зворотне. Давайте порівняємо популярні хетчі Renault Megane і Сitroen C4, і спробуємо дізнатися причини їх популярності.

Актуальні в Україні генерації обох машин - довгожителі ринку, з якими наші споживачі познайомилися понад 5 років тому. Чи залишилися у хетчбеків ще секрети?

У владі стилю

Третє покоління Renault Megane офіційно представили в 2008 році, тоді ж машина надійшла в продаж. Крім 5-дверного хетча в лінійці представлені 3-дверний хетчбек, універсал і купе-кабріолет. Зараз в автосалонах виставлений пострестайлінговий варіант 2012 року. На Франкфуртському автосалоні-2015 показали нову генерацію «Мегана», але її продажі у нас ще не стартували.

Сitroen C4 в другому поколінні знайомий українським автолюбителям ще з 2008 року. Крім 5-дверного хетчбека, на деяких ринках також продається седан, цим і обмежується перелік кузовів для цієї моделі.

Назвати обидві машини нудними і безликими язик не повертається, європейські дизайнери попрацювали на славу. Якщо «Сітроен» підкуповує своїми плавними лініями і злегка примруженими очима-фарами, то «Меган» з широко розкритою гратами радіатора, як звірячої пащею, натякає на агресію і спорт.

У профіль обидва авто схожі, їх об'єднує плавно спадаюча лінія задньої стійки і кришки багажника. У довжину С4 на 2 см більше конкурента (4329 і 4302 мм відповідно), але на ту ж пару сантиметрів вже і вище іншого «француза».

Для себе і для того хлопця

В «Сітроені» салон і торпедо оформлені в досить агресивному стилі - незграбні дефлектори обдування, грановані блоки управління клімат-контролем і системою мультимедіа. Також візуально масивний пластиковий елемент відокремлює зону водія разом з центральною консоллю від переднього пасажира. Інтер'єр «Мегана» виконаний за дещо іншою схемою - всі органи управління однаково доступні і «володареві керма», і пасажирам, більш плавні обводи і монітор у верхній частині центральної панелі роблять торпедо більш суворішим і масивним.

Вільного простору всередині порівнюваних хетчбеків майже порівну, але на задньому сидінні в «Рено» рослим пасажирам в зоні колін буде вільніше (колісна база на 33 мм більше - 2641 і 2608 відповідно). А ось в питанні вантажного відсіку у наших «французів» повний паритет - з «докаткою» під багажником їх корисний об'єм дорівнює 380 літрам.

Традиційно для європейських гравців С-класу, навіть в базовій комплектації машин присутні непогані опції. У Renault є 4 подушки безпеки, датчик тиску в шинах, кріплення для установки дитячих крісел, центральний замок, електроприводи дзеркал і стекол, аудіосистема. Сitroen може похвалитися регулюванням керма, електронним імобілайзером, електроприводом дзеркал і аудіопідготовкою (головний пристрій в «базі» відсутній).

Вибрати є з чого

«Меган» пропонується на українському ринку з трьома двигунами: двома бензиновими (1,6 л, 110/115 л. С. І 2,0 л, 143 л. С.) І одним турбодизелем (1,5 літра , 105/110 л. с.). Різниця в 5 «конячок» для однієї «бензинки» і дизеля пояснюється трансмісією - у версій з МКП потужність мотора трохи менше ніж у авто з безступінчатим варіатором або 6-діапазонним "автоматом" (версія, що працює на важкому паливі). Для «двушки» також доступні 6-ступінчаста МКП і варіатор CVT.

Хетчбек С4 оснащується двома бензиновими силовими агрегатами об'ємом 1,2 літра (130 л. С.) І 1,6 літра (120 л. С.), І двома дизельними моторами об'ємом 1,6 літра (90 і 120 коней). Разом з ними можуть працювати 5-діапазонні МКП або 6-ступінчасті автоматичні коробки передач. Підвіски у обох хетчбеків типові для класу - спереду стійки типу «Макферсон», а ззаду напівзалежна балка яка скручується.

Висновок

Вибирати найкращого між Renault Megane і Сitroen C4 - заняття непросте, що сягає корінням в глибину суб'єктивних переваг. Але на старі казки про «клятих французів» можна сміливо махнути рукою. Потенційному покупцеві краще вивчати не гаражний фольклор, а список оснащення - основні відмінності у цих машин ховаються саме там.

https://auto.ria.com/uk/news/auto/225697/renault-megane-protiv-sitroen-c4-okh-uzh-eti-skazki.html


Категория: АВТОНОВИНИ | Просмотров: 796 | Добавил: EndryX | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar
Увійти
Пошук
Календар
«  Декабрь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів новин
Друзі та партнери
Кинологічний INFO-портал





Все для 
мойки=  





Copyright MyCorp © 2024