Всім напевно знайомий Jeep Cherokee. Сьогодні мова піде про Cherokee XJ, який є найпоширенішим в країнах СНД. Виробництво машини почалося в 1984 році компанією AMC, а розроблявся він фірмою Renault. Машина отримала несучий кузов frame-in-body.
Вона представляла собою спарені лонжерони рами, зварені з панелями підлоги кузова. Подібна конструкція дала можливість зменшити центр ваги і масу, і машина була динамічною і легкою. Але при подальшому використанні з'ясувалося, що кузов на скручування недостатньо міцний і тому дуже швидко з'являється корозія, тому при модернізації значно посилили жорсткість кузова. Модель 1997 року стала масивнішою і важчою, але її міцність і корозійна стійка стала кращою.
Машина випускалася як в чотирьох, так і в дводверном варіанті. У обох машин однакова колісна база.
Спочатку на автомобіль ставили такі мотори: 105-сильний 4-циліндровий 2,5-літровий AMC-150, 6-циліндровий 115-сильний GM-173, об'ємом 2,8 літра, турбодизель Renault J8S з 4 циліндрами і 85 кінськими силами.
У парі з моторами працювали КПП Warner T-5 і Warner T-4 або АКПП Chrysler 904 і роздатки New Process 229 Full Time або New Process 207 Part Time.
Мости автомобілю дісталися Jeep CJ - попередника Jeep Wrangler. А підвіска була змінена. Задня підвіска залишилася ресорною, а балка переднього нерозрізного моста була підвішена на пружинах на чотирьох поздовжніх важелях. Це добре позначилося на комфорті і керованості.
У 1987 році компанія AMC, разом з Jeep, була продана компанії Крайслер. Почався час змін. На машину почали ставити 6-циліндрові 4-літрові АМС-242, потужність яких 177 кінських сил, які працювали в парі з новими КПП Peugeot BA 10/5.
Через два роки в конструкцію машини були введені деякі зміни. З'явилися антипробуксовочна система, 76-літровий бак. У стандартній комплектації став доступний гідропідсилювач керма.
В кінці 1991 року на Черокі стали встановлювати комп'ютер для управління мотором і модернізували мотор АМС-242.
В 1993 році виробництво деяких версій Черокі було налагоджено в Китаї. А найбільш суттєві зміни почалися в 1997 році. Конструктори провели рестайлінг інтер'єру і кузова, задня відкидна дверка стала металевою, а не пластиковою, а для зниження відмов у роботі проводки вона стала виконуватися multi-plex джгутами.
Jeep Cherokee XJ продовжували випускати до 2001 року, і на конвеєрі його змінив інший автомобіль - Jeep Liberty.
|