У 1938 році Луї Рено відвідав Берлінський автосалон, де побачив прототип легендарного VW Beetle. Повернувшись на батьківщину, він поділився враженнями зі своїми колегами, які з ентузіазмом взялися до розробки аналогічної машини.
Але в 1940 році Францію захопили гітлерівці, і всі заводи перейшли під управління окупантів. Виробництво цивільних авто скоротилося до мінімуму. Роботи над перспективною машиною тривали у глибокій таємниці. Експерементальний Renault 4CV з’явився 23 грудня 1942 року.
До кінця війни виготовили ще кілька версій. Публіці новинку представили на Паризькому автосалоні восени 1946 року, а через рік почалося серійне виробництво.
Всім напевно знайомий Jeep Cherokee. Сьогодні мова піде про Cherokee XJ, який є найпоширенішим в країнах СНД. Виробництво машини почалося в 1984 році компанією AMC, а розроблявся він фірмою Renault. Машина отримала несучий кузов frame-in-body.
Вона представляла собою спарені лонжерони рами, зварені з панелями підлоги кузова. Подібна конструкція дала можливість зменшити центр ваги і масу, і машина була динамічною і легкою. Але при подальшому використанні з'ясувалося, що кузов на скручування недостатньо міцний і тому дуже швидко з'являється корозія, тому при модернізації значно посилили жорсткість кузова. Модель 1997 року стала масивнішою і важчою, але її міцність і корозійна стійка стала кращою.
Машина випускалася як в чотирьох, так і в дводверном варіанті. У обох машин однакова колісна база.
Компанія, що виникла за бажанням всього однієї людини, не раз доводила геніальність її творця.
Так, дійсно Соічіро Хонда починав свою компанію практично поодинці. Тобто у нього були однодумці, але все було придумано саме ним. І всі його ідеї несподіваним чином спрацювали.
Honda була заснована в 1948 році. І почала будувати мотоцикли. Точніше, тільки мотоцикли. Роком опісля, в 1949 році був випущений перший в історії компанії мотоцикл D-Type. Вже через п'ятнадцять років, у 1964 році, Honda отримала статус найбільшого виробника мотоциклів у світі.
У Паризькому Версалі на початку 2016 року відбулася виставка Retromobile. На це ім'я моляться багато поколінь колекціонерів автомобільної старовини і просто любителів ретро-техніки. На цьогорічному фестивалі найбільш широку експозицію представив Renault.
І це не просто показ авто-ветеранів із засіків, хоча французам є що продемонструвати. Це ретельно підібрана експозиція, в якій на 700 квадратних метрах були показані гоночні і рекордні автомобілі марки.
Чому саме гоночні? По-перше, 110 років тому Renault виграв перший в історії людства Гран-Прі. А по-друге, якщо не в головне, відбулася презентація нової команди Renault у Формулі 1. Так що виставка у всіх сенсах знакова.
Що ж було показано на стенді, підготовленому підрозділом Renault Classic?
Вінсент Мішель, 56-річний викладач фізкультури, а у вільний час - міський дослідник - знайшов в занедбаній каменоломні у Франції колекцію автомобілів 1930-х років випуску. Машини були заховані на початку Другої світової війни.
За словами дослідника, він був шокований знахідкою. «Наче я перенісся в часі назад на 70 років і задався питанням, як таке взагалі можливо», - цитує Мішеля The Telegraph. Власники цих автомобілів невідомі. Імовірно, місцеві жителі (автомобільний склеп розташований в центральній Франції), сховали автомобілі від німецьких військ до початку окупації.
Після війни машини так і залишилися в каменоломні. У наступні роки в підземне сховище помістили кілька новіших транспортних засобів, однак потім про це місце забули.
Майже всі автомобілі порожні і від них залишилися тільк
... Читать дальше »
Мы привыкли безоговорочно доверять всему, что написано в увесистых
энциклопедиях, словарях и учебниках по истории. А тем временем факты,
приведенные в них и заученные нами со школьной скамьи, порой могут вовсе
не совпадать с тем, что было в реальности.(с)
Після 1876 року, коли Ніколас Аугустін Отто запатентував двигун внутрішнього згорання, багато тямущих людей працювали над його вдосконаленням. І, можливо, що народившись в невеликому селищі біля міста Карлсруе Карл Бенц залишився б одним з багатьох безіменних механіків і інженерів того часу, імена яких зараз знають лише архіваріуси. Але випадок розпорядився інакше. У 1871 році працюючи в мостобудівній фірмі в Мангеймі Карл засватався з енергійною дівчиною Бертою Рінгент. Девізом молодої сім'ї стали слова: «Віра, надія і боротьба». І нині багато істориків цілком серйозно вважають, що саме Берта вивела автобудування на велику дорогу. От як згадував про це сам Карл Бенц: «У мене викрали мій автомобіль! Їх було троє, діяли вони погоджено і дружно. У мій автомобіль вони були закохані так само, як я сам. Але вони вимагали від нього більше, ніж я... Вони хотіли випробувати викрадений автомобіль, проїхати на нім 180 кілометрів по нерівній дорозі. Ко
... Читать дальше »