АВТОМАЙСТЕРНЯ RENAULT ГоловнаРеєстраціяВхід Пятница
29.03.2024
15:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії
АВТОНОВИНИ [347]
АВТОПРИГОДИ [81]
АВТОЗАПЧАСТИНИ - БРЕНД [11]
АВТО ЗАКОНОДАВСТВО [105]
АВТОПРИКОЛИ І ГУМОР [21]
АВТОІСТОРІЯ [7]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




  
Головна » 2016 » Декабрь » 16 » RENAULT в автоспорті
RENAULT в автоспорті

У Паризькому Версалі на початку 2016 року відбулася виставка Retromobile. На це ім'я моляться багато поколінь колекціонерів автомобільної старовини і просто любителів ретро-техніки. На цьогорічному фестивалі найбільш широку експозицію представив Renault.

І це не просто показ авто-ветеранів із засіків, хоча французам є що продемонструвати. Це ретельно підібрана експозиція, в якій на 700 квадратних метрах були показані гоночні і рекордні автомобілі марки.

Чому саме гоночні? По-перше, 110 років тому Renault виграв перший в історії людства Гран-Прі. А по-друге, якщо не в головне, відбулася презентація нової команди Renault у Формулі 1. Так що виставка у всіх сенсах знакова.

Що ж було показано на стенді, підготовленому підрозділом Renault Classic?

1906 рік. Renault Type AK

Переможець першого в історії Гран-Прі. Це був Великий Приз Франції. Гонка проходила 26-27 червня 1906 року в околицях Ле-Мана. Кільцеву трасу довжиною в 103,18 км, прокладену по дорогах загального користування, учасники повинні були подолати по шість разів на день.

Таким чином дистанція гонки склала 1 238,16 кілометрів. У гонці взяли участь 32 автомобіля, які стартували з інтервалом в 90 секунд. За Renault виступали три пілоти: Ференц Сис, «Едмон» і «Річез», під стартовими номерами 3А, 3В і 3С відповідно.

У перший день гонку зуміли закінчити всього 17 автомобілів, а найкращий час показав Сис. Він зберіг лідерство у другий день і став першим переможця гонки Гран-Прі з результатом 12 годині 14 хвилин. Найближчий суперник італієць Філіп Назарро на Fiat відстав на 32 хвилини.

1926 рік Renault 40 CV

У 20-ті роки минулого століття кожен поважаючий себе автовиробник будував рекордний автомобіль. Гонка за рекордами розвивала промисловість та інфраструктуру. У 1922 році у Франції була побудована кільцева траса Монтьері. Саме вона стала місцем захоплюючих битв, результат яких вирішував секундомір.

І Renault був фаворитом цих боїв, виводячи на трасу свій 40 СV, під капотом якого стояв девятілітровий двигун. Сорокова модель здобула спортивну славу, вигравши в 1925 році ралі Монте-Карло. І стала прекрасною основою для рекордного автомобіля.

У 1926 році інженери Робер Плессі і Еллері Гарфілд побудували на шасі 40 CV одномісний кузов за всіма законами аеродинаміки того часу. Найдовше возилися з радіатором, який в підсумку переїхав за двигун.

Ця конструкція досягла на 50-мильної дистанції швидкість в 190,013 км / год, а в добовому пробігу показала середню швидкість в 173,649 км / год. На жаль, оригінал не зберігся, і Renault довелося в 70-х роках побудувати копію для своєї колекції.

1932-1935 роки Renault Nervasport.

У тридцяті роки спрага перемог, здавалося була задоволена. Renault поступово перетворювався в виробника надійних сімейних авто. У міру швидких і в міру потужних. Ще не з'явився Nervasport.

Спочатку це мав бути представницький автомобіль з великою рядною вісімкою, який приходив на зміну Reinastella. Так і було, але потім Renault побудував на його базі укорочену версію. У підсумку вийшла легка, потужна і швидка машина - мрія Луї Рено. Як дебюту три Nervesport вийшли на старт ралі Монте-Карло в 1933 році. Кращим результатом стало срібло.

Але вже в 1935 Renault підготував до Монако сім машин. Дві з яких були Nervasport. Ця була перша перемога в сезоні, за якою послідував тріумф в гонці Льєж-Рим-Льєж і в цілій серії місцевих гонок. Успіх був такий, що до кінця 1935 року в гонках стартувало майже рівна кількість Renault Nervasport і Bugatti.

1947-1961 роки Renault 4CV

Саме ця крихітка повернула Renault в великий автоспорт після війни. «Четвірка» стала хітом продажів. Вона розійшлася тиражем в 1 105 543 примірників. Тридцятисильний моторчик потужністю в 30 к.с. повітряного охолодження розташовувався за тодішньою модою за задньою віссю.

Які вже тут спортивні вершини з такою віддачею. Проте, Renault 4CV ганяв всюди. Дуже скоро стало ясно, що для приголомшуючого успіху не вистачає тільки двигуна потужнішого. Маневреності та надійності у машинки з надлишком.

Допрацьована спортивна модель Renault 4CV 1063 розганялася до 130 км / год. І цього було достатньо, щоб перемагати в альпійському ралі, гонці Льєж-Рим-Льєж, автомобільному Тур де Франс, в Мілле Мільї, а в 1951 році «четвірка» виграла 24 години Ле-Мана в класі 750.

1956 рік Renault Étoile Filante

Швидкий розвиток авіаційної промисловості під час війни вимагало мирного застосування. І авіаційні технології стали проникати в автомобілебудування. Étoile Filante яскравий тому приклад.

Відомий фахівець в області газотурбінних двигунів і засновник компанії Turbomeca Йосип Шидловський зумів захопити керівництво Renault своїми ідеями. І компанія вирішила побудувати черговий рекордний автомобіль. Тепер з газотурбінним двигуном.

Команда, що складається з самого Шидловського, директора відділу досліджень Фернана Пікара, мотористів Альбера Лорі і інженера Жана Еберу взялися за роботу. Навколо газотурбінного двигуна потужністю 270 к.с. був побудований стелопластиковий кузов на трубчастому каркасі. Так народилася Étoile Filante або Падаюча зірка.

5 вересня 1956 на соляному озері Бонневілль Жан Ебер встановив два рекорди швидкості 306,9 км / год на відстані 1 км і 308,85 - на п'ятикілометровій дистанції.

1958 рік Renault Dauphine

Скромний сімейний седанчик з бортовим номером 65, один з найславетніших спортивних автомобілів марки. На його рахунку перемоги в Міллі Мильї і в 12 годинах Себринга в класі і абсолютні в Тур де Корс в 1956 і Монте-Карло в 1958.

Цей Dauphine - переможець ралі Монте-Карло. У 1958 правила гонки стали жорсткіші і перемогти 302 суперників на машинці з мотором потужністю в 32 сили було подвигом. І так, цей автомобіль став першим в історії Renault автомобілем для ралі, підготовленим «на заводі».

1972 рік Renault 17 Gr.5

Renault 17 дійсно знаковий автомобіль для марки. Він зробив чудову кар'єру в автоспорті в період з 1972 по 1975 рік. Де він тільки не виступав, але в істрію увійшов, як перший автомобіль Renault, який виграв етап чемпіонату світу з ралі.

Цю перемогу приніс команді екіпаж Люк Тер'є / Крістіан Дельфер'є на гонці в США, яка називалася тоді Press-on-Regardless.

Всього завод підготував 14 таких машин, а представлена на виставці - остання в цій серії. Справжній Renault Gordini з алюмінієвими частинами кузова, що допускала «Група 5».

1978 рік Alpine A442B

2 червня 1978 року Renault Alpine, пілотований Дідьє Піроні і Жаном-П'єром Жосса виграли Ле-Мановський марафон. Ця перемога коштувала Renault п'яти років напруженої праці. Її основа була закладена в 1973 році, коли Alpine, за підтримки нафтової компанії elf, вирішив повернутися в гонки найвищого рівня.

Протягом цих років перший А440 з атмосферним V6 Renault-Gordini потужністю в 270 сил перетворився в технічно досконаліший А441, а потім в турбований A442 потужністю в 470 сил, який став приносити перемоги в чемпіонаті світу на витривалість.

Перемога в Ле-Мане 1977 була цілком можлива, але всі три заводські машини зійшли з-за відмови двигуна. Вони не витримували прямий Мулсанн, де 50 секунд двигун працює на межі. Було прийнято рішення знайти тестову трасу, з прямою такої ж довжини.

І в наступному році обидва Alpine Renault фінішували в гонці. На першому і четвертому місцях. І в той же вечір генеральний директор Renault Бернар Ханон оголосив, що місія Renault в Ле-Мане виконана. Попереду Формула 1.

1978 рік Renault Alpine 5 Gr2

Незважаючи на свої скромні розміри Renault Alpine 5 був грізною зброєю на трасах світового ралі. Ці смішні машинки домінували в ралійних перегонах з 1978 по 1980, займаючи призові місця в своєму класі і жорстко борючись з більш потужними суперниками.

Досить згадати ралі Монте-Карло, в якому Жан Раньотті фінішував другим в абсолютному заліку, поступившись лише Жан-П'єру Ніколя на Porsche 911 SC.

У наступному році не менше блискуче друге місце в абсолюті в Тур де Корс - етапі чемпіонату світу. І боротьба в чемпіонаті Франції. Вони билися до останнього дня. Підняли потужність двигуна до немислимих тоді 140 сил.

Три перемоги, одне срібло та бронза, яка могла стати золотом, якби не відмовив самоблокируючий диференціал. Так будувався сяючий постамент, на який впевнено в'їхав легендарний Renault 5 Turbo.

1982 рік Renault 20 Turbo 4X4

У 1979 році брати Клод і Бернар Марро стартували в першому марафоні Париж-Дакар. На скромному Renault 4 вони фінішували слідом за Аленом Жестенье, який виграв ту гонку за кермом Range Rover.

Для братів це був не перший марафон по Африці. У 1971 році вони промчали з Кейптауна в Алжир, побивши відразу кілька рекордів. Тому друге місце в Дакарі вони порахували принизливою поразкою.

Брати повернулися три роки по тому з ось цим Renault 20 Turbo 4 × 4. У тому 1982 року 280 суперників братів Марро залишилися не при справах. Їм не було рівних ні в швидкості, ні в точності навігації. Але «Пустельні вовки» Renault вирішили не зупинятися на досягнутому.

У 1983 вони були дев'ятими, в 1985 показали п'ятий результат за кермом Renault 18 V6. до речі, баггі з таким же мотором принесла дві перемоги Жан-Луї Шлессер в Дакарі 1999 і 2000 років.

1983 рік Renault RE40

Це був найуспішніший сезон в історії першої заводської команди Renault у Формулі 1. У 1977 році французи стали піонерами застосування турбо в Королівських гонках. Спочатку всі дивувалися і неодмінно посміхалися, але потім в F1 настала турбоера. І вона не була викликана змінами в регламенті. Вона почалася, завдяки успіхам Renault.

Ален Прост виграв домашню гонку, потім переміг в Бельгії, Англії та Австрії, ще тричі піднімався на подіум, в дев'яти гонках чемпіонату набирав очки. Але до титулу не вистачило всього двох пунктів.

І пілот, і команда Renault закінчили свої Чемпіонати на других місцях.

1988 рік Renault 21 Superprodaction

Superprodaction. Це був найпотужніший клас в кузовному чемпіонаті Франції по кільцю. Проект Renault стартував в жовтні 1987 року. Цю машину будували для того самого Жана Раньотті. В результаті - миттєвий успіх.

Від Renault 21 Turbo 4X4 залишилося тільки ім'я. Кузов був доведений в аеродинамічній трубі, двигун видавав 430 к.с. за умови турбонаддуву. Все, що можливо було карбоновим. Починаючи з карданного валу.

20 березня 1988 роки машина стартувала в першій гонці. Підсумок - подіум. З десяти гонок чемпіонату цей Renault виграв шість. За спиною залишилися Audi Quattro і Porsche. І титул у Раньотті. З першої спроби.

2006 рік Renault R26

Це був другий поспіль чемпіонський титул в Формулі 1 Фернандо Алонсо за кермом Renault. Перемога в цьому сезоні ускладнювалася тим, що в силу вступив новий технічний регламент. На зміну трилітровим V10 прийшли 2,4-літрові V-подібні вісімки.

Головні претенденти на титул - Міхаель Шумахер і Фернандо Алонсо здобули по сім перемог, двічі кожен з них не зміг фінішувати. Все вирішили подіуми в гонках. Алонсо ще сім разів був другим, і в останній гонці в Бразилії став наймолодшим в історії дворазовим Чемпіоном світу.

А одна перемога і ще чотири подіуму напарника Алонсо - Джанкарло Фізікелли, принесли команді Renault ще й Кубок Конструкторів.

2016 рік Formula E Renault

Renault бере участь у Формулі Е з найпершої гонки цього «електричного» чемпіонату світу. І не просто, як заявлена ​​в стартовому листі команда. Фахівці Renault відповідають за технологічну експертизу машин, побудованих компанією Spark Racing Technology. Але і своя команда теж є.

У новому сезоні команда використовує трансмісію, розроблену в відділенні Renault Sport зі штаб-квартирою в Вірі-Шатійон. І використовує цілком вдало. З трьох гонок нового сезону, в двох здобув перемогу Себастьян Буемі, який виступає за команду Renault eDams. У всіх гонках він показав кращий круг, і двічі стартував з поул-позиції.

http://motorglobe.org/sport/renault-v-avtosporte-est-chem-poxvastatsya/

 

 

 

 

 


Категория: АВТОІСТОРІЯ | Просмотров: 1100 | Добавил: EndryX | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar
Увійти
Пошук
Календар
«  Декабрь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів новин
Друзі та партнери
Кинологічний INFO-портал





Все для 
мойки=  





Copyright MyCorp © 2024