Провідні виробники автомобілів прогнозують, що автомобілі із доступом в інтернет можуть з'явитися у продажу вже найближчим часом.
Спеціальне дослідження, проведене фахівцями групи KPMG, доводить, що автомобілі, обладнані 3G і Wi-Fi, користуються величезним попитом, а тому автовиробники думають над тим, як швидше розпочати серійне виробництво. У понад третині з 200 найбільших компаній-лідерів авторинку визнають, що "розважальна" комплектація автомобіля не менш важлива, ніж його безпека.
Для реалізації новітніх розробок авторинку виробники залучать музичні, телекомунікаційні та IT-компанії.
Протягом найближчих п'яти років покупцеві будуть представлені автомобілі, оснащені гаджетами від Google, Apple, Microsoft і LG.
Представник KPMG Джон Ліїч каже, що деякі автоконцерни вже розпочали виробництво автомобілів, устаткованих за останнім словом техніки.
"Про співпрацю між брендами Toyota і Intel було оголошено наприкінці минулого року", - нагадав Джон Ліїч.
За його словами, така співпраця означає блискучі можливості для розвитку автомобільного виробництва.
Концерн Audi вже обладнав свою A7 вбудованим бездротовим 3G комунікатором і має намір устатковувати подібним чином й інші моделі своїх автомобілів.
Гібридні автомобілі також матимуть доступ в інтернет вже у найближчі п'ять років, йдеться у дослідженні KPMG.
Втім, автовиробники не мають наміру забувати і про розробку екологічно чистих, енергоємних та енергозберігальних двигунів, кажуть дослідники.
|