Цінники в автосалонах іще не переписували, проте імпортери зізнаються, що компенсуватимуть втрати із кишень покупців.
"Якщо підвищуються податки, то це автоматично зростає контрабанда і бюджет не отримує нічого. На сьогодні існує 14 абсолютно законних схем ухилення від сплати при купівлі автомобіля", - каже ТСН гендиректор Асоціації автоімпортерів України Олег Назаренко.
Проте зупинятись у 2012-му ініціатори збільшення податків не збираються. Кабмін та Міністерство інфраструктури хочуть заробити ще більше - на транспорті з великим об"ємом двигуна.
"Ми виходимо з ініціативою, щоби на імпортний автомобіль з об"ємом двигуна більше 4 л, які належать до розкішних, акциз був 20-25 тисяч доларів. Це питання в дискусії, ніяких нормативних актів із цього приводу ще немає", - каже перший заступник міністра інфраструктури України Костянин Єфименко.
Продавці переконані, що українські багатії переплачувати не будуть: купуватимуть авторозкіш за кордоном і ввозитимуть як власність приватної фірми.
Не відмовляються урядовці і від ідеї податку на розкіш. Якщо його запровадять - власники Porsche Cayenne щорічно платитимуть понад 10 тисяч гривень. Власники Lexus віддаватимуть більше 12 тисяч. Чиновники обіцяють витратити ці гроші на нові дороги.
http://www.expres.ua