АВТОМАЙСТЕРНЯ RENAULT ГоловнаРеєстраціяВхід Четверг
21.11.2024
18:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії
АВТОНОВИНИ [347]
АВТОПРИГОДИ [81]
АВТОЗАПЧАСТИНИ - БРЕНД [11]
АВТО ЗАКОНОДАВСТВО [105]
АВТОПРИКОЛИ І ГУМОР [21]
АВТОІСТОРІЯ [7]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




  
Головна » 2016 » Декабрь » 6 » Bosch: Сучасні автомобілі скоро стануть вчорашнім днем
Bosch: Сучасні автомобілі скоро стануть вчорашнім днем

У найближчому майбутньому ділові поїздки кардинально зміняться. Уявіть ситуацію: ви відправляєтеся, наприклад, в Лондон, і буквально на під'їзді до аеропорту виявляєте, що саме в цей момент до вас додому прийшов кур'єр. Поспілкувавшись з ним по відеозв'язку, ви з телефону відкриваєте кур'єру двері. Приїхавши в аеропорт, відправляєте машину самостійно шукати місце для парковки. Після приземлення в Лондоні ви отримуєте повідомлення про затори на дорогах і відразу ж пропозицію альтернативного способу дістатися до міста: поїздом до Риджентс Парк, де вас чекає взятий на прокат електромобіль.

Таку концепцію ділової поїздки в еру мобільних технологій представив доктор Фолькмар Деннер, голова правління Robert Bosch GmbH, на конгресі Automobilwoche в Берліні. Очікується, що з 2017 по 2022 рік кількість підключених до мережі автомобілів буде щорічно збільшуватися приблизно на 25%. Вже через кілька років автомобілі стануть невід'ємною складовою «Інтернету речей» (IoT) і будуть підключені до інших видів транспорту, а також до «розумного» будинку.

«Автомобіль в його нинішньому вигляді скоро стане історією, - каже д-р Деннер. - Сьогодні ми використовуємо Інтернет для бронювання готелю, а вже зовсім скоро з його допомогою будемо управляти автомобілем ». Для цього необхідно, щоб легкові автомобілі стали частиною інтегрованих рішень, включаючи громадський транспорт і міську інфраструктуру. «Всього через кілька років весь транспорт буде об'єднаний в єдину мережу», - заявляє Деннер. Сьогодні більшість автомобілістів покладаються на власний транспорт, але в найближчому майбутньому ми побачимо значні зміни і зміщення фокусу в сторону найбільш оптимального способу переміщення. Деннер виділяє три стадії розвитку і досягнення таких цілей.

Перша стадія: мережеві рішення починаються за кермом

Уже сьогодні практично всі нові автомобілі в Німеччині мають веб-інтерфейс.  Інформація про трафік в реальному часі, служба екстреного зв'язку eCall, стрімінг музики - все це вимагає доступу до мережі Інтернет. Bosch «підключає» автомобілі двома способами. По-перше, шляхом інтегрування смартфонів, коли всіма його додатками можна безпечно користуватися під час водіння. По-друге, шляхом установки блоків зв'язку. В результаті водії «підключених» автомобілів можуть використовувати інформаційно-розважальні системи для отримання як інформаційного, так і розважального контенту в режимі реального часу.

Підключення автомобіля майбутнього до Інтернету дозволить не тільки слухати музику, але і перетворить авто в персонального асистента. У міру розвитку технологій водій і зовсім може стати пасажиром за власним бажанням і необхідності, довіривши керування автомобілем системі автономного водіння. «Автомобіль стане ще одним місцем існування людини, крім офісу і дому», - відзначає Деннер.

Друга стадія: мережеві технології вийдуть за межі автомобіля

Технології підключення поширюються і за межі автомобілів: громадський транспорт і автопрокатні служби також підтримують нововведення. В рамках проекту Stuttgart Services компанія Bosch знайомить з концепцією майбутнього, пропонуючи програмне забезпечення, що об'єднує різні види транспорту. Карта, оснащена чипом, дає можливість її власникові орендувати автомобіль, велосипед, проїхати в автобусі, а також скористатися басейном або бібліотекою.

«Ми пропонуємо рішення, які виходять за межі автомобільної галузі», - КАЖЕ Деннер. Мобільні бездротові асистенти розкриють безмежні можливості: в рамках проекту moveBW компанія Bosch розробить додаток «мобільний асистент», який дозволить водіям Штутгарта планувати свій маршрут і використовувати різні транспортні засоби, включаючи велосипед, поїзд і автобус. Особливість проекту полягає в тому, що за допомогою єдиного додатка можна буде планувати, резервувати і оплачувати поїздку.

Третя стадія: «Інтернет речей» об'єднує мережеві технології для автомобілів, «розумні» будинки і міста

На думку Деннера, мережеві рішення відкривають більше можливостей, ніж звичайна подорож з пункту А в пункт Б. «Ми не просто проводимо переоцінку можливостей технологій, ми об'єднуємо різні місця проживання людей», - доповнює він. Деннер бачить додаткову вигоду в підключенні автомобілів до «розумного» будинку. «Bosch об'єднує можливості мережевого підключення і «розумні» технології. Ми не тільки пропонуємо найбільш зручний варіант досягнення пункту призначення, а й допомагаємо економити час », - каже Деннер. В майбутньому, наприклад, не знадобиться витрачати час вдома в очікуванні кур'єра: завдяки підключенню до «розумного» будинку можна поспілкуватися з ним по відеозв'язку прямо з автомобіля і прийняти посилку.

«Інтернет речей» - це тренд, який виходить за рамки рішень для автомобілів. Bosch - одна з небагатьох компаній, яка пропонує всі складові «Інтернету речей» - датчики, програмне забезпечення, обслуговування, власний хмарний сервіс IoT - з одного джерела. «Bosch вже займає провідні позиції по всіх ключових аспектах «Інтернету речей» і продовжить розвивати таку тенденцію в майбутньому», - додав Деннер.

 

 

 


Категория: АВТОНОВИНИ | Просмотров: 849 | Добавил: EndryX | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
avatar
Увійти
Пошук
Календар
«  Декабрь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів новин
Друзі та партнери
Кинологічний INFO-портал





Все для 
мойки=  





Copyright MyCorp © 2024