Видатний для свого сегмента показник забезпечила нова батарея, розроблена Renault спільно з компанією LG Chem.
Оснащений батареєю Z.E.40 ємністю 41кВт-ч, французький електрокар здатний проїхати без підзарядки близько 400 кілометрів по циклу NEDC - майже вдвічі більше, ніж до цього.
У реальних міських умовах цей показник складе близько трьох сотень кілометрів. Залишаючись при цьому найдоступнішим електрокаром на ринку, новий Renault Zoe дозволяє подолати останній психологічний бар'єр, що утримує клієнтів від покупки автомобіля на електротязі - дальність автономного пробігу. Тим більше, що середній щоденний пробіг для 80% європейських автомобілістів не перевищує 60 км.
Renault Zoe свіжої генерації був представлений на початку жовтня на Паризькому автосалоні, тоді ж стартував і прийом попередніх замовлень. Збирається новинка на заводі Флінс в передмісті Парижа, перші електрокари надійдуть клієнтам до кінця року.
У нинішньому році електромобіль Renault Zoe в Європі вже купили 15 700 осіб - це найкращий результат в сегменті. На другій позиції знаходиться Nissan Leaf (13 130), третє місце у Tesla Model S (близько 10 000). Найбільше число електрокарів реалізовано у Франції - 27% від загального числа проданих машин в Європі. ДАЛІ йдуть Норвегія (23%), Німеччина (14%), Великобританія (10%) і Нідерланди (4%).
http://motorglobe.org/news/elektrokar-renault-zoe-vdvoe-uvelichil-zapas-xoda/
|