Нині найменшим позашляховиком марки Mercedes-Benz є модель GLK. Яка, насправді, не така вже й компактна як на сучасні мірки. Саме тому німці збираються через кілька років представити кросовер на платформі нового А-класу. За даними французького видання L'Automobile, називатися ця машина буде GLC, пишуть "Автоновости".
Завдовжки новий GLC сягатиме близько 4,3 м. Для порівняння, габарити GLK перевищують 4,5 м. Тобто, головними суперниками нової машини будуть BMW X1, Audi Q3 і Range Rover Evoque, що цілком логічно.
У базовій комплектації GLC отримає привод тільки на передню вісь, але машини з потужними двигунами зможуть похвалитися досить "навороченою" повноприводною трансмісією з блокуваннями диференціалів. Щоправда, не механічними, а електронними.
Раніше німці оприлюднили офіційні фотографії Mercedes-Benz M-класу наступного покоління і розкрили деякі дані про новинку. Новий M-клас стане трохи більшим за свого попередника (довжина зросте на 24 мм, а ширина на 16 мм), хоча колісна база у машини залишиться колишньою. Тож розраховувати на серйозне збільшення салону в даному разі не варто, хоча багажник за рахунок більшого заднього звісу трохи побільшає.
Під капот нового позашляховика ставитимуть чотирициліндровий 2,1-літровий дизель, який видає 204 к.с., 500 Н-м (версія ML250 Bluetec) і мотор об'ємом 3,0 л, 258 к.с., 619 Н-м (ML350 Bluetec). Для порівняння: нинішнє покоління M-класу має дизелі об'ємом 3,0 л (204 к.с., 211 к.с. або 231 к.с.) і 4,0 л (306 к.с.).
Бензиновий двигун поки що буде тільки один об'ємом 3,5 л і потужністю 306 к.с. і 370 Н-м (Ml350 Blueefficiency) - агрегат того ж об'єму на M-класі, що випускається нині, видає 272 к.с. (є ще, правда, 5,5-літровий мотор потужністю 388 к.с. і версія ML 63 AMG з 6,3-літровим двигуном і 510 к.с).
Незалежно від типу двигуна і його потужності, автомобіль оснащуватимуть 7-ступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом. Крім того, до послуг покупців будуть всі найсучасніші навороти, як-от система розпізнавання дорожніх знаків, система нічного бачення, активний круїз-контроль з можливістю автоматичного гальмування при необхідності, автоматичний "паркувальник" тощо.
|