Місце машини зайняли популярні гаджети.
Молодці німці все частіше відмовляються від автомобілів, віддаючи перевагу iPhone і iPad.
Згідно з результатами дослідження, яке було проведено серед німецької молоді, 40% міських жителів уже не потребують автомобілі, а кількість молодих водіїв, які купують новий автомобіль, скоротилася вдвічі.
Це пояснює не тільки пристрастю молоді до дорогої електроніки, а й рядом важливих чинників. Так, водії багато часу проводять в пробках і в пошуку місць для паркування, в той час як громадський транспорт у Німеччині покращується з кожним днем.
У зв'язку з такою зміною поглядів клієнтів, багато виробників, серед яких Peugeot, починають здавати автомобілі в оренду, щоб користувачі могли звикнути до транспортного засобу, після чого захотіли його купити
|