У 2010 році майже половина машин MINI, придбаних в США, були зареєстровані на жінок.
До таких висновків прийшли працівники аналітичної компанії RL Polk. Крім того, у минулому році жінки найчастіше купували автомобілі Kia (46,8 відсотків від продажів марки), Honda (46 відсотків), Nissan (45,5 відсотка) і Subaru (45 відсотків).
За кількістю куплених американками машин перше місце зайняла марка Toyota: на кожну тисячу автомобілів, придбаних мешканками США, довелося 157 машин японського бренду.
На другому місці по затребуваності серед жінок автомобілі Honda, на які довелося 14 відсотків продажів.
Далі йдуть марки Ford (10 відсотків), Chevrolet (8,9 відсотка) і Nissan (8,8 відсотка).
У цілому, у минулому році на частку жінок довелося 38,5 відсотка продажів автомобілів.
Як повідомлялося раніше, в 2010 році найбільш продаваним брендом у США став Ford (1,76 мільйона реалізованих машин). Крім того, до трійки лідерів увійшли автомобілі марок Chevrolet (1,57 мільйона штук) і Toyota (1,53 мільйона).
За матеріалами: autoconsulting